Belépés Regisztráció | Elfelejtett jelszó
2018. Január 17. Szerda, Antal, Antónia
   
   
SZAKMAI ELIT DÍJÁTADÓ
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2017
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2016
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2015
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2014
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2013
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2012
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2011
EXKLUZÍV INTERJÚK
PR CÉGBEMUTATÓ
ÉLŐVILÁG - TERMÉSZET
AUTÓ - MOTOR
ESKÜVŐ
FASHION
GASZTRONÓMIA - KIVÁLÓ MAGYAR BORÁSZ
FOTÓ
ÉRDEKESSÉGEK - TATTOO
OTTHON
SZÉPSÉG & EGÉSZSÉG
REG - ENOR INFO

CINESTAR - A CITISTAR.HU videogaléria
a Videótartalmak feltöltése folyamatban, a galéria hamarosan indul...

Edzésterv az intim részekre

Sokan viszonylag korán megtapasztalják az inkontinenciát - és beletörődéssel, az élet természetes velejárójaként tekintenek a problémára.Pedig lehet tenni ellene: gyors, egyszerű, speciális tornával ugyanis visszanyerhető a test feletti kontroll.

Az igazi nő számára elengedhetetlen a testi-lelki egyensúly, és ebben kiemelt szerepet kap a női lét kibontakoztatása, mindennapos megélése, és hosszú távú megőrzése. A nőiesség azonban nem csak a külsőségekben mutatkozik meg. A szép haj, az ápolt test és a trendi öltözködés mind-mind igényességre utal, de sok nő elfeledkezik intim testrészeik ápolásáról, és edzéséről. Pedig ezek biztosítja számára az egészséget, a harmonikus és boldog szexuális életet.

A belső intim izmokról – a jelzőből eredően – sajnos nem igazán beszélünk, és igen keveset is teszünk érte. Pedig ezen izomcsoportok ugyanolyan rendszeres edzést igényelnek, mint a látható, szépen megművelt izmok. Arra, hogy kockás legyen a has, vagy gömgölyödjön a vádli különféle módszerek széles tárháza áll rendelkezésre – csak ki kell választani a legszimpatikusabbat, legmegfelelőbbet. Nincs ez másként a gátizom erősítésével sem.

Mi az inkontinencia?

Egy olyan vizelettartási probléma, mely bárkit, bármikor utolérhet. Azok a nők, akiknél köhögés, futás vagy nevetés közben csekély mennyiségű vizelet elcseppen, jól tudják, miről van szó.
Egy hazai felmérés szerint elég magas az előfordulása. A 30-40 év alattiak 40%-ban említenek vizeletvesztéses epizódokat, a 41-50 évesek közöttieknél 57%, az 51- 65 éves korcsoportnál 68% előfordulása.

Bár a nők többnyire tisztában vannak a megfelelően karbantartott medencefenék jelentőségével, többségük ennek ellenére tudomást sem vesz erről az izomcsoportról, és százból mindössze egy edzi testének ezen részét.
Az egészséges medencefenék a törzs körül elhelyezkedő izmok alapját képezi, megadja a hasizmok feszességét, megtámasztja a belső szerveket, valamint segít a testtartás kontrolljában.
Edzéséhez azonban speciális gátizomtornára van szükség, mely olyan gyakorlatokat foglal magában, amelyek a medencefenékre és a hasüregi izmokra is koncentrálnak.

Gyakorlatsor mindenkinek!

A Kegel gyakorlatsort eredetileg az inkontinencia problémáira állították össze, de kiderült, hogy más haszna is van.

Az intimtorna mindenkinek hasznos, akinek gyenge a hólyagja, kifejezetten ajánlott szülés után, vagy azoknál a nőknél, akik nehezen elégülnek ki. Szinte bárhol és bármikor végezhető a gyakorlat, ami naponta háromszor ajánlott. A gyakorlatok különböző pózokban végzendőek és a medencefenék izmainak különféle módú összehúzását ösztönzik.

Mitől gyengülhet meg a gát izomzata?

• terhesség
• szülés
• túlzott erőlködés (vizelet- ill. székletürítés alkalmával)
• székrekedés
• nehéz súlyok rendszeres emelgetése
• krónikus köhögés (dohányzás, krónikus bronchitis, asthma)
• túlsúly, elhízás
• mozgáshiány, mozgásszegénység

Első lépések

Először próbáld meg a gyakorlatokat ülő helyzetben elvégezni. Ha az izmok megerősödnek, akkor álló helyzetben folytathatod. Mint minden gyakorlat esetén, kezd azzal, ami megy, és innen haladj a nehezebb feladatok felé.
Helyezkedj el kényelmesen törökülésben! (Ha jól esik, lazítsd el a hátizmodat és dölj előre.)

Csináld a következő mozdulatokat minden alkalommal tízszer – lassan, a feladatra koncentrálva.

1. Feszítsd meg az izmot 3-4 másodpercig, majd lazítsa el ismét ugyanennyi ideig. Próbáld meg a végbél körüli izmokat teljesen kiiktatni a mozdulatból.

2. Ismételd dinamikusan a feszítést és az elengedést legalább tízszer, és figyeld meg, hogy az összehúzáskor vagy az elengedéskor szaggatottabb-e a mozgás.

3. Szorítsd össze a hüvelyedet lassan addig, amíg csak tudod. Gondold azt, mintha beszívnál valamit a hüvelyedbe, és tartsd ki a mozdulatot legalább 4 másodpercig. Figyelj a levegővételre: ne tartsed vissza a folyamatos légzést, és legyél könnyed, ellazult állapotban gyakorlás közben.

4. Gyakorold a nyomás érzését. Ezt vizelés közben tudod a legjobban megérezni – amikor nyomással erősebben engeded az áramlását. Pisilés közben azonban ne szokj rá, hogy nyomással gyorsítod a folyamatot, ezt csak az érzet gyakorlására ajánlják a gátizomtornát oktató szakemberek.

Ha már profin mennek a gyakorlatok, növeld az időtartamukat és erejüket egészen addig, amíg érzed, hogy az izmaid elfáradtak.



Központi adminiszrátor (nana)


nyomtatható változat nyomtatható változat ajánlás e-mailben ajánlás e-mailben ugrás a lap tetejére ugrás a lap tetejére
 
Hírek Fórumok Szavazások  
Paris Hilton új projektje

Paris Hilton ismét új fába vágta képzeletbeli fejszéjét.

Közeleg a világvége? 2012. december 21-én vége a világnak?
Semmi gond, béreljünk magunknak fekvőhelyet vagy bunkert... már Európában is!
Madrid
Madrid Spanyolország fővárosa, 3,2 millió lakosával az ország legnagyobb városa,
Akt modell 18+
Az erotikus tartalom miatt az oldalt csak 18 éven felüliek látogathatják!
8 ok, amiért többet eszel a kelleténél
Úgy érzed, éhes vagy, pedig nem is.
Tiltott ruhadarabok az első randin
Minden ruhát végignéztél és az összes cipődet felpróbáltad, mégsem tudod, hogy miben menj?
Mire jó a görögdinnye?
A görögdinnye az egyik legkedveltebb táplálékunk a nyár folyamán.
Szex és önbizalomhiány
Az önbizalom hiánya az élet minden területén kimutatja foga fehérét, de a szexualitással való kapcsolatodat is
Csontsovány szépségideálok – fotókkal

A világsajtó azóta foglalkozik az anorexia okozta problémákkal, amióta

Császároknak is főzött a francia mesterszakács
Yves Thuriès szerint a szakácsművészetben nagyon kevés szabály van, ha ismerjük az alapokat.
Legyen a kezdőlapom | Hozzáadás a kedvencekhez | Médiaajánlat | Impresszum | Felhasználási feltételek | Szerzői jogok
Copyright © 2008. Citistar. - All rights reserved.