Belépés Regisztráció | Elfelejtett jelszó
2018. Szeptember 18. Kedd, Diána
   
   
SZAKMAI ELIT DÍJÁTADÓ
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2018
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2017
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2016
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2015
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2014
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2013
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2012
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2011
EXKLUZÍV INTERJÚK
PR CÉGBEMUTATÓ
ÉLŐVILÁG - TERMÉSZET
AUTÓ - MOTOR
ESKÜVŐ
FASHION
GASZTRONÓMIA - KIVÁLÓ MAGYAR BORÁSZ
FOTÓ
ÉRDEKESSÉGEK - TATTOO
OTTHON
SZÉPSÉG & EGÉSZSÉG
REG - ENOR INFO

CINESTAR - A CITISTAR.HU videogaléria
a Videótartalmak feltöltése folyamatban, a galéria hamarosan indul...

A legtutibb sportok nyárra

Ha küzdöttél, hogy a bikiniszezonra formába hozd magad, most se hanyagold el a mozgást! Próbálj ki olyan nyári sportokat, amik az újdonság erejével hatnak a testedre!



STRANDRÖPLABDA
Ha láttál már strandröplabdameccset, akkor biztosan tudod, hogy izgalmas és mozgalmas sporttal állsz szemben. Jó csapatépítő játék, emellett szuper alakformáló – csak gondolj a profi strandröpis lányok idomaira!

Miért jó?
Formálja és erősíti a teljes testet: a labda elütése a karokat és a vállakat edzi, míg a lábmunka az altestet alakítja. Feszesedik a popsi, formálódik a comb, a vádli. Az ugrások és a leütések a hasizmokat is megdolgoztatják, a homok átmasszírozza a talp izmait.

Kinek ajánljuk?
Azoknak, akik szeretnek csapatban mozogni, kedvelik a labdajátékokat, és szívesen formálják játékosan az alakjukat.
Hány kalóriát égethetsz el?
1 óra alatt nagyjából 450 kalóriát égethetsz.

WAKEBOARD
Izgalmas dolog a vízen siklani, ha teheted, próbáld ki a wakeboardot. Ez a vízi sport egyre népszerűbb, sorra nyílnak a pályák, így könnyű olyan nyaralóhelyet találni, ahol belevághatsz a deszkázásba.

Miért jó?
A kötélpályán suhanó deszkán megállni nem könnyű, de ha kitartó vagy, hamar belejössz. A wakeboard formálja a has, a fenék, és a comb izmait, hiszen ezeket meg kell feszíteni, hogy a deszkán tudj maradni. Emellett izmos karokra is szert tehetsz a kötélbe kapaszkodva.

Kinek ajánljuk?
Remek mozgás a vagány, bevállalós csajoknak, akik szeretik az extrém sportokat, és ügyességükkel szívesen felhívják magukra a figyelmet. Az első alkalommal mindenképpen kérd oktató segítségét!
Hány kalóriát égethetsz el?
1 óra alatt nagyjából 350 kalóriát.

VIA FERRATA
A via ferrata olyan izgalmas magashegyi túra, amely során a hegyekben és sziklákon biztonságos, kiépített drótkötélpályák (ezekre csatolod a biztosítást), helyenként pedig létrák, lépcsők, kötél- és fahidak segítik az előrehaladást. A sportág a magashegyi túrázás és a sziklamászás extrém keveréke, amely felejthetetlen élményt nyújthat annak, aki kipróbálja, és persze bírja a magasságot. Főleg Ausztriában, a Raxon és a Dachsteinen, valamint Olaszországban, a Dolomitokban és a Garda-tónál van lehetőséged megismerkedni ezzel a sporttal – elsőre mindenképpen szervezett útra jelentkezz, ahol adnak beülőt és sisakot is, és ha bejött a dolog, később mehettek önállóan is.

Miért jó?
Erőt, állóképességet igénylő sport, amely kellően megdolgoztatja a kar, a törzs, a hát és a láb izmait, és fejleszti a koncentrációs képességet. A szabad levegőn való sportolás tisztítja a tüdőt, növeli annak kapacitását, és karbantartja a keringési rendszert is.

Kinek ajánljuk?
Kalandvágyó, túrázást és gyönyörű tájakat kedvelő lányoknak javasoljuk, olyanoknak, akik nem félnek a nehezebb tereptől, a sziklafalaktól, és bár a sziklamászást túlzásnak tartják, szeretnének olyan helyeket bejárni, amelyeket egyszerű túrázóként nem érhetnének el. Na és ugye nincs tériszonyuk.
Hány kalóriát égethetsz el?
1 óra alatt több mint 450 kalóriától is megszabadulhatsz.

Erre figyelj, ha nyáron sportolsz!
- A melegben fontos a folyamatos folyadékbevitel, ezért már a sportolás megkezdése előtt igyál meg fél liter szénsavmentes ásványvizet vagy csapvizet. A mozgás alatt fokozottan figyelj oda, hogy ki ne száradj, ennek érdekében félóránként minimum fél liter vízzel pótold az izzadáskor elvesztett folyadékot.
- A bőröd védelme sem elhanyagolható, használj magas faktorszámú napvédő krémet, és lehetőleg ne tartózkodj a tűző napon 11 és 15 óra között.
- Ha a napon mozogsz, viselj sapkát vagy kalapot, hogy elkerüld a napszúrást. Jó szolgálatot tesznek a különböző laza szövésű kendők, lenvászon anyagú ruhák is.
- Nincs annál kellemetlenebb, mint feszengeni a vízben, és nem a mozgás örömére figyelni egy rosszul megválasztott ruhadarab miatt. A falatnyi bikini helyett inkább viselj kényelmes, sportos úszódresszt, esetleg sortot és vékony pólót.
- Fogyassz sok-sok gyümölcsöt és zöldséget, ezek vitaminokkal és ásványi anyagokkal töltenek fel, amelyek segítenek abban, hogy energikus legyél, és bírd a mozgást.



Központi adminiszrátor (maxima)


nyomtatható változat nyomtatható változat ajánlás e-mailben ajánlás e-mailben ugrás a lap tetejére ugrás a lap tetejére
 
Hírek Fórumok Szavazások  
Donna Karan kampány - 2011 tavasz/nyár
Donna Karan tavaszi/nyári kollekcióját ismét (csak úgy, mint ősszel) Karlie Kloss fogja népszerűsíteni,
A Föld legpazarabb úszómedencéi (elképesztő fotók)
A jó idő beálltával egyre jobban vágyunk egy kis felüdülésre.
Hét új-régi csoda

A világ új hét csodájának ötlete Bernard Weber kezdeményezéséből vált világméretű felhívássá.

Interjú Bognár Tamás FIFA játékvezetővel

Exkluzív interjú

Öt életmentő gyógynövény
A gyógynövények egy része enyhe tüneteket tud enyhíteni, mások azonban egészen komoly betegségekből is felgyógyíthatnak minket.
9 trükk a zsebünk ellen
Nem árt azonban tisztában lenni az éppen divatos csalási módszerekkel sem.
Óramárkák
Képek
Szexuális problémák dohányossal vagy dohányosként
A dohányzásra sajnos sokan éppen azért szoknak rá, mert úgy gondolják,
Reserved - 2011 tavasz/nyár

A Reserved 2011-es tavaszi kínálatát Magdalena Frackowiak-on szemlélhetjük meg,

A Bermuda-háromszög rejtélye
Az Atlanti-óceánon, különös dolgok történnek.
Legyen a kezdőlapom | Hozzáadás a kedvencekhez | Médiaajánlat | Impresszum | Felhasználási feltételek | Szerzői jogok
Copyright © 2008. Citistar. - All rights reserved.