Belépés Regisztráció | Elfelejtett jelszó
2018. Június 23. Szombat, Zoltán
   
   
SZAKMAI ELIT DÍJÁTADÓ
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2018
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2017
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2016
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2015
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2014
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2013
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2012
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2011
EXKLUZÍV INTERJÚK
PR CÉGBEMUTATÓ
ÉLŐVILÁG - TERMÉSZET
AUTÓ - MOTOR
ESKÜVŐ
FASHION
GASZTRONÓMIA - KIVÁLÓ MAGYAR BORÁSZ
FOTÓ
ÉRDEKESSÉGEK - TATTOO
OTTHON
SZÉPSÉG & EGÉSZSÉG
REG - ENOR INFO

CINESTAR - A CITISTAR.HU videogaléria
a Videótartalmak feltöltése folyamatban, a galéria hamarosan indul...

Hogyan legyünk magabiztosabbak?

Néha a magabiztosságunk valamilyen bennünket ért veszteség vagy átmeneti gondok miatt eleve nem áll szilárd lábakon, és akkor bármilyen más apróság, mint például egy határidő lekésése, fodrászunknál tett rosszul elsült "kiruccanás" vagy iratainkra ráömlött kávétól beüt az emocionális "krach".

Néha még magabiztos, egyébként önbizalmat sugárzó nőknél is előfordul, hogy meginog az önmagukba vetett hitük. Mindenkivel történnek olyan dolgok, amelyek előidézhetik az önbizalom megrendülését.

Amikor „összetörünk” az valószínűleg annak is a következménye, hogy nem fogyasztunk naponta olyan ételeket, amelyekből önbizalmat nyerhetnénk. Ilyen például a C-vitamin, amire mindenkinek szüksége van és amit a testünk csak nagyon rövid ideig tud tartalékolni. Saját felelősségünk, hogy olyan ételeket válasszunk, amelyek elősegítik az önbizalmunk növelését, és ezekből az ételekből eleget is fogyasszunk.

Amikor megrendül az önbizalmunk, ne nyúljunk rögtön a vodkás üveghez vagy az édességhez. Inkább kezdjünk el használni néhányat a lentebb említett önbizalom növelést elősegítő módszerek közül.
Először is válasszunk ki két módszert az alább leírtak közül, majd adjunk hozzá még egyet, majd megint egy másikat. Sokkal többet fogunk nyerni, mint puszta önbizalmat. Egyre jobban megtanuljuk majd tisztelni, becsülni és szeretni önmagunkat.

Nézzük az ötleteket:

1. Vezess naplót

A napló írás nagyszerű módszere érzelmeink tisztázásának. Azzal, hogy arra kényszerítjük magunkat, hogy mindennap írjunk, tulajdonképpen arra kényszerítjük magunkat, hogy újra szembenézzünk a napi történésekkel. Mindez segít abban, hogy rájöjjünk, mi az amiben biztosak vagyunk, mi az amit már megtanultunk és mi az amire még figyelmet kell fordítanunk.

2. Adj hálát

A hálaadást gyakorolni kell, adjunk hálát mindazért amit már elértünk és minden áldásért amit kaptunk. Nyissunk egy külön „hála-részt” a naplónkban, amiben minden nap írjunk le öt dolgot amiért éppen hálásak vagyunk.

3. Szerezz új ismeretségeket

Keress olyan embereket, akiknek olyan tulajdonságai vannak, amelyeket nagyra becsülsz, akiktől úgy érzed tanulhatsz, akik tőled tanulhatnak vagy akikkel jól érzed magad. Az önbizalom fejlesztés vidámságot is szülhet.

4. Csatlakozz a megfelelő csoporthoz

Itt az ideje, hogy olyanokkal vedd magadat körül akik támogatnak. Egy pohár narancslé felett kibeszélni a dolgokat mindenre nagyszerű gyógyír lehet. Szervezz te olyan csoportot, amelynek célja, hogy mindenki segítse a másik önbizalom fejlesztését és támogassátok egymást a helyes út megtalálásában.

5. Változtasd meg a viselkedésedet

Mi az, amiket azért teszel meg, hogy növeljék az önbizalmadat, és milyen magatartásformák csökkentik azt? A testedzés, a megfelelő mennyiségű alvás, a véleményed kimondása, a megfelelő öltözék kiválasztása, mind- mind olyan tevékenység, amely növeli az önbizalmat. Az éjszakai kimaradások, amelyeket olyanokkal töltesz akikkel nincs kedved együtt lenni, csökkentik az önbizalmadat.

6. Kommunikálj

Amikor csak azért ne szólalunk meg, mert félünk. hogy a másik hogyan is fog reagálni, egy újabb kis darabot csippentünk le az önbizalmunkból. Oszd meg a gondolataidat, véleményedet minden szituációban. A kevésbé fontos szituációkban való fellépés és szereplés készít fel a jövőbeni fontos eseményekre.

7. Merj kockáztatni minden nap

A kockázat az, amit bármikor vállalnánk, ha biztosak lennénk sikeres kimenetelében. Pontosan attól a ténytől, hogy nem tudjuk, hogy fog végződni amit vállalunk, válik kockázattá. A legjobb módszer az önbizalom növeléshez, az ha olyan dolgokat viszünk véghez, amit félünk megtenni. Csináljunk egy listát, amin felsoroljuk mindazt, amitől félünk, és minden nap hajtsunk végre egyet közülük.

Néha egy-két napba kerül, hogy megerősítsük önbizalmunkat, máskor hetekbe, általában néhány hónap kell, hogy rendbe jöjjünk egy-egy olyan emocionális válság után, ami az önbizalmunk megsemmisülésével is járt. Ha következetesek vagyunk az önbizalom serkentő módszerek használatában, megújulva, megerősödve kerülünk ki a válságból.


Központi adminiszrátor (fokuszbanano)


nyomtatható változat nyomtatható változat ajánlás e-mailben ajánlás e-mailben ugrás a lap tetejére ugrás a lap tetejére
 
Hírek Fórumok Szavazások  
Párizs a világ legdrágább városa
A végzetes flörtjeiről és a szerelemről méltán híres Párizs idén újabb címet is kapott:
Fülledt erotika 18+
Az erotikus tartalom miatt az oldalt csak 18 éven felüliek látogathatják!
5 tökéletes és 5 borzalmas ruha a 82. Oscar-gálán
Az üde Demi Moore, a tökéletesen elegáns Kate Winslet és Sarah Jessica Parker is elnyerte
15 gondolat a tartós kapcsolatért
Frissítsük fel a házasságunkat!
A 3 leghatékonyabb tavaszi tisztító zöldség
Szeretnéd megtisztítani szervezetedet, de nincs elég időd vagy pénzed, hogy félrevonulhass a világtól egy hosszabb léböjtkúrára?
Nicolas Cage
Nicolas Cage amerikai Oscar-díjas színész
Adventi készülődés - első hét
Már a karácsonyt megelőző négy hétben, az advent idején is dekorálhatjuk lakásunkat.
Interjú Prancz Petrával, a 2009-es Miss Kalocsa győztesével
Szépségkirálynő
Marsi Anikó: nekem néha muszáj
Egyikük zöldségkúrával, másikuk amerikai diétával próbálja leadni a fölös kilókat.
Sexy-Tattoo-Girls
Tattoo
Legyen a kezdőlapom | Hozzáadás a kedvencekhez | Médiaajánlat | Impresszum | Felhasználási feltételek | Szerzői jogok
Copyright © 2008. Citistar. - All rights reserved.