Belépés Regisztráció | Elfelejtett jelszó
2018. Július 20. Péntek, Illés
   
   
SZAKMAI ELIT DÍJÁTADÓ
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2018
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2017
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2016
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2015
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2014
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2013
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2012
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2011
EXKLUZÍV INTERJÚK
PR CÉGBEMUTATÓ
ÉLŐVILÁG - TERMÉSZET
AUTÓ - MOTOR
ESKÜVŐ
FASHION
GASZTRONÓMIA - KIVÁLÓ MAGYAR BORÁSZ
FOTÓ
ÉRDEKESSÉGEK - TATTOO
OTTHON
SZÉPSÉG & EGÉSZSÉG
REG - ENOR INFO

CINESTAR - A CITISTAR.HU videogaléria
a Videótartalmak feltöltése folyamatban, a galéria hamarosan indul...

Ázsiai diéta – heti 2-3 kiló mínusz

Az ázsiai nők többsége irigylésre méltó, vékony alkatú szépség – akik látszólag bármit megehetnek, anélkül, hogy elhíznának. Ha meg akarod fejteni a titkukat, nem annyira genetikai, mint inkább táplálkozásbeli fortélyokra kell gondolnod...

Az ázsiaiak mindig is nagy hangsúlyt fektettek testi és szellemi harmóniájukra és az egészséges étkezésre – valószínűleg ezért élnek tovább, és ezért karcsúbbak, mint más népcsoportok. Ha odafigyelsz az étkezéseidre – az ázsiai módszert alkalmazod –, nemcsak 2-3 kilótól szabadulhatsz meg hetente, hanem az egészséged megóvásáért is nagy lépéseket teszel.

A diéta előnyei

Egy hét alatt 2-3 kilóval könnyebb lehetsz.
Ha tartósan így táplálkozol - tovább élhetsz.
Megakadályozod a cukorbetegség kialakulását.
Csökkentheted a szív- és érrendszeri megbetegedések kialakulásának esélyét.

Mi a titok?

Az ázsiai diéta több ezer éves hagyományokra vezethető vissza, alapja a növényi alapú, rostban, ásványi anyagokban, antioxidánsban és nyomelemekben gazdag táplálkozás – és az erre épülő táplálkozási piramis.
A piramis legalsó szintjén állnak azok az ételek (táplálékok), melyekből a keleti népek a legtöbbet fogyasztják, majd ahogy haladunk fölfelé, az egyre kevesebb szerepet kapók, végül az egyáltalán nem hangsúlyos – fontos – élelmiszerek következnek.

Hogy épül fel a piramis?

A legalsó, napi szinten fogyasztható élelmiszerek közé tartozik a rizs (minden mennyiségben), a teljes kiőrlésű gabona (és az ebből készült kenyerek, tészták) és a szója.
A második „emeleten” foglalnak helyet a gyümölcsök (főként a banán, mandarin, mangó, dinnye, ananász, szőlő), a zöldségek (hagyma, káposzta, zöld leveles zöldségek). Ezt követik a növényi magvak, olajok.

A következő szinten a tengeri herkentyűk és a halak foglalnak helyet, és csak egy újabb emelettel feljebb foglal helyet a tojás (módjával), és hetenkénti fogyasztással következnek a tejtermékek és a szárnyasok. Az édesség még ennél is feljebb került – csak nagyon ritkán fogyasztható, csak úgy, mint a vörös húsok (havi rendszerességgel).

A diéta elengedhetetlen kelléke az antioxidánsokban gazdag zsírégető zöld vagy fekete tea, és a nem túl megerőltető, de napi szinten végzett testmozgás (biciklizés, séta).

Egy heti mintaétrend

1. nap
reggeli: csümölcssaláta (déli gyümölcsökből), 3 dl zöld tea
ebéd: kesudiós sült rizs
(25 dkg főtt rizs, 4 evőkanál növényi olaj, 1 sárga húsú paprika, 10 dkg uborka, 3 újhagyma, negyed ananász, 8 dkg kesudió)
A rizst keverd össze a wokban a növényi olajon megpirított, apróra vágott zöldségekkel, enyhén sózd, borsozd meg, majd pirítsd tovább néhány percig.
vacsora: párolt lazac, zöldsalátával

2. nap
reggeli: puffasztott rizsszelet, negyed ananász, 3 dl zöld tea
ebéd: tofusaláta
(10 dkg tofu, 2 szál zeller, fél csokor retek, 1 teáskanál szezámmag, 1,5 evőkanálnyi növényi olaj, 2 teáskanál citromlé, 1 teáskanál reszelt gyömbér, friss koriander, só, bors)
Pirítsd meg a szezámmagot. A tofut vágd kockára, sózd, borsozd meg és süsd aranybarnára egy teáskanál olajon, majd add a felkarikázott zöldségekhez. Keverj el egy evőkanál olajat a citromlével és a gyömbérrel, majd add a többi hozzávalóhoz és szórd meg friss korianderrel.
vacsora: csümölcssaláta (déli gyümölcsökből)

3. nap
reggeli: 2 tojásból rántotta (növényi olajon), 1 szelet pirítós (teljes kiőrlésű lisztből készült kenyérből), 3 dl zöld tea
ebéd: édes-savanyú káposzta
(15 dkg káposzta, 1 zöldpaprika, 1 pirospaprika, 1 kávéskanál cukor, 1 evőkanál almaecet, fél evőkanál szójaszósz, 2 evőkanál olívaolaj)
A fűszereket a só kivételével keverd el egy tálkában. Az olívaolajat hevítsd fel, tedd bele a felaprított paprikát és a káposztát, majd állandó kevergetés mellett add hozzá a fűszereket. Kis lángon süsd még pár percig, és sózd meg ízlés szerint.
vacsora: sült zöldségek, 3 evőkanál rizs

A diéta követői kerülik a telített zsírsavakat, az állati eredetű fehérjéket, és a vasat a magvakból és a hüvelyes növényekből, illetve a sötétzöld leveles zöldségekből pótolják.

4. nap
reggeli: 2 dl zsírszegény joghurt gabonapehellyel, 3 dl zöld tea
ebéd: kókuszos pulykaragu
(50 dkg pulykamellfilé, 20 dkg újhagyma, 4 dl kókusztej, 1 piros húsú paprika, 2 evőkanál szójaszósz, bazsalikom)
Forrald fel wokban a kókusztejet, tedd bele a csíkokra vágott pulykamellet és főzd néhány percig. Add hozzá a kockára vágott zöldségeket és párold további 4 percig. Ízesítsd a szójaszósszal, a finomra vágott bazsalikommal és kevés cukorral.
vacsora: főtt rizs paradicsommal

5. nap
reggeli: 1 banán, 1 pohár zsírszegény, natúr joghurt, 3 dl zöld tea
ebéd: tengeri hal mogyoróval
(1 tengeri halfilé, 1 közepes vöröshagyma, 1 kávéskanál cukor, 1 kávéskanál liszt, 2 evőkanál szójaszósz, 1 tojás, 10 dkg őrölt mogyoró)
Vágd négy felé a halfilét, apróra a hagymát. A szóját alaposan keverd ki a cukorral és a liszttel. Forgasd bele a halat, majd a mogyoróba, és az olajban süsd ki hirtelen a halszeleteket.
vacsora: déli gyümölcsökből készült saláta, 3 evőkanál főtt rizs

6. nap
reggeli: 2 szelet puffasztott rizs, negyed ananász, 3 dl zöld tea
ebéd: ázsiai tésztasaláta
(12 dkg csirkemellfilé, 5 dkg brokkoli, 5 dkg spárga, 1 piros húsú paprika, 2 evőkanál szójaszósz, 1 evőkanál citromlé, 1 teáskanál szezámmal, só, bors, 10 dkg metélt tészta)
Sózd, borsozd meg a húst és növényi olajon süsd meg mindkét oldalát. A konyhakész spárgát és brokkolit vágd apróra, illetve szedd rózsáira, és párold meg. A tésztát főzd ki. A citromlét keverd össze a szójaszósszal, kevés sóval és borssal, majd forgasd bele a kifőtt tésztát és zöldségekkel, a csíkokra vágott paprikávt. A felszeletelt húst tálald a szezámmal megszórt tésztasalátával.
vacsora: wokban párolt zöldségek (hagyma, uborka, paprika, cukkini fokhagymával, korianderrel, enyhén megsózva, borsozva) 3 evőkanál rizzsel

7. nap
reggeli: gyümölcssaláta (déli gyümölcsökből), 3 dl zöld tea
ebéd: tojástekercs
(3 dkg rizs, 2 tojás, 1 piros húsú paprika, 2 evőkanál rizsecet, 1 teáskanál méz, 5 dkg friss, szójacsíra, só, bors)
A sóval, borssal ízesített tojásból készíts rántottát, majd tedd tányérra és szedd rá a néhány csepp szójaolajjal megfőzött rizst, és a felkockázott paprikát. Csavard a rántottát palacsintává és locsold meg a rizsecetből, a mézből és 1 teáskanál vízből elkevert öntettel. A szójacsírával tálald.
vacsora: Fél sárgadinnye, 3 evőkanál rizs

Tízóraira és uzsonnára válassz egy déli gyümölcsöt, vagy fogyassz egy kis csészényi növényi magvat.

A diéta ideje alatt a tea mellé igyál meg naponta legalább 2,5-3 liter szénsavmentes ásványvizet!



Központi adminiszrátor (nana)


nyomtatható változat nyomtatható változat ajánlás e-mailben ajánlás e-mailben ugrás a lap tetejére ugrás a lap tetejére
 
Hírek Fórumok Szavazások  
Szeretem a tengerpartot 18+
Beachen készült képek
Denise Milani
Denise Milani a legnépszerűbb modell az interneten.
Desigual farmerek őszre, télre
Legkevésbé sem szokványos farmerreklám egy a legkevésbé sem szokványos farmer-kollekcióhoz.
15 gondolat a tartós kapcsolatért
Frissítsük fel a házasságunkat!
A világ legmagasabb spája
Nincs a világon magasabban fekvő spa a hongkongi Ritz-Carlton
Győzd le a drukkot!
Az állásinterjútól mindenki retteg, pláne válság idején.
Alternative Hair Show 2010 London
Akkor most egy kicsit hagyjuk ott az ExCel Exhibition Centert és a Salon Internationalt,
Lara Stone strandolni készül
Lara Stone az amerikai Vogue júniusi számában látható különféle fürdőruhákban,
Karácsonyi akció a legjobb amerikai pólókra

Nincs jobb ajándék, mint egy extrém, egyedi póló!

Hogyan bánnak a gazdagok az állatokkal?
Masszázs, magánrepülőgépes utazás, több milliós gardrób, vacsorára pedig mesterszakácsok menüje.
Legyen a kezdőlapom | Hozzáadás a kedvencekhez | Médiaajánlat | Impresszum | Felhasználási feltételek | Szerzői jogok
Copyright © 2008. Citistar. - All rights reserved.